Så här fungerar lösningen:

1. Addera data

Vi hämtar er data automatiskt.

2. Ta en kaffe

Vi tvättar, förädlar och kategoriserar er data automatiskt.

3. Klar!

Det var det! På riktigt, det var allt. Rapporter har skapats automatiskt.

Men vad sker egentligen under huven i PRO(a)ACT?

1. Hämta

Allt börjar med att få in er data. Man kan antingen ladda upp data men vi rekommenderar en integration till datakällan. Integrationer är vår kärnkompetens och vi har gjort hundratals integrationer.

2. Tvätta

Med hjälp av AI tvättas nu er data, t.ex. felstavade leverantörsnamn och felaktiga organisationsnummer kompletteras med korrekt information.

Läs mer

3. Förädla

Förutom att endast använda oss av er data, förädlar vi er data med tredjepartkällor. Genom att komplettera er data med t.ex. kredit- och bolagsinformation skapar vi värdeskapande insikter för er.

4. Kategorisera

Nu tar vi hjälp av våra maskininlärningsalgoritmer för att kategorisera er data automatiskt. Därefter grupperar vi era kostnader efter det kategoriträd som passar er bäst. Har ni redan ett eget kategoriträd kan det användas.

5. Visualisera

Anpassade rapporter för inköp finns nu tillgängliga. Ni kan även bygga egna rapporter men vi kan även hjälpa er att skräddarsy rapporter efter era behov.